Poșta Română a anunțat miercuri că a externalizat Serviciul Call Center în Republica Moldova, cu scopul de a asigura "un răspuns mai rapid și mai eficient la solicitările clienților".

"Cu un volum zilnic de 2.000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt și profesionist, cu un timp mediu de așteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite sunt de înaltă calitate, incluzând introducerea unor date detaliate despre solicitările clienților, facilitând astfel analiza și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor prestate de Poșta Română", susține compania.

Implementarea acestui sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.

"Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română," a declarat șeful Poștei Române, Valentin Ștefan.

Poșta Română a inaugurat pe data de 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chișinău, iar atunci compania și-a asumat internaționalizarea și elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-și lărgi aria în care activează.

Deschiderea primei subsidiare externe a Poștei Române la Chișinău se înscrie în eforturile proiectului ,,România – hub logistic". Prin acest proiect, printre altele, Poșta Română intenționează să sprijine integrarea spațiului geografic al Republicii Moldova în vederea dezvoltării unui nod logistic important în zona Europei de Sud–Est.